10 Mayıs 2013 Cuma

Paranoya

İşte içindeki canavarı görmeye başladım tekrar. Kimyasallar bu kadar kuvvetli midir? Tek bir gece almadığında yalancı dünya hapını tekrar dönebiliyormusum geri. Canavarlar tekrar su yüzüne çıktı. Ağızlarının kenarından kan damlalarıyla birlikte jölemsi bir sıvı, sanırım amerikan sinemasından sahneler bunlar. Gelelim canavarın kişilik görüntülerine, sinsi,curetkar,haddini bilmez,kötülük isteğiyle bürünmüş. Tüm hareketleri kötülük amaçlıyor, aklından sadece daha ne kadar adileşebilirim geçiyor. İşte benim küçük canavarım. İçinize hapsolmuş her birinizin ve o iğrenç  sahte kimliklerinizin altında saklanıyor. Ben çağırmıyorum onu, siz yapıyorsunuz bütün kurguyu. Önce yavaş yavaş dişleri görünüyor, korkup irkilirsem hemen çekiyor dişlerini geri ve o gelgeç kimliğe bir anda bürünüveriyor. Çok akıllıdır o bilmezsiniz. Sonra tamamen gardım düştüğünde ben sizin sahte kimliğinize güvenmeye başladığımda b ir anda çıkıveriyor tekrar içinizde. Benim güvenimden besleniyorsunuz. O zaman cesur olun biraz, hiç vazgeçmeden hep o kirli yüzünüzle bakın yüzüme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder